Monday, April 28, 2008

Sport Day

我們的運動會終於到了 !
媽媽幫我選了 3 項運動,
包括有 4x25m 接力賽,
擲豆袋和跳遠.

今日的活動全部都是由 daddy 陪我一起進行的,
今日我真的玩得須開心呢 !

Daddy 你開心嗎 ?

我準備好了, 可以出發了嗎 ?

快來幫我拍一張留念

大家都爭先恐後要為我拍照呢 !

好了, 最後一張了.
我要準備比賽的事了.

大家提起精神 !

Daddy, 為我打氣啊 !

我的班主任黃老師

第一個項目 : 接力
我是第二棒選手

拍照留念

正確來說是接火炬



第二項 : 擲豆袋


第三項 : 跳遠

Daddy 的姿勢比起我的正確得多 !

金牌

I get it !!!

成功了 !

幾個同學合照



4 comments:

Anonymous said...

我係miss candy 呀!
Long time no see!
好掛住jinnee呀><
當然仲有jinnee媽媽la^^

jinnee 拎到金牌咁叻女呀!
麻煩妳代我讚多佢幾次ya唔該~嘻嘻=)

jinnee真係好enjoy dancing呢~
she's soooo.............cute!

我5月19就final exam la~
近來都忙緊assignent同project呢
希望暑假有機可以見到妳地la!

take care!

Jinnee_mama said...

Hello Miss Candy,

19/5 final exam, 咁你最近當然係忙溫習啦 ! 時間過得真係快, 你都睇住 Jinnee 由 18 個月開始上 playgroup 到依家. 暑假過後就讀 K1 啦 !

大家一齊加油啊 ! 努力 !

Anonymous said...

知道知道^^
一齊fighting!!!
預早到妳說聲"母親節快樂"=)

Jinnee_mama said...

Miss Candy

多謝 !